• BIST 9722.09
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 21 °C

THY'ye İzmir için HUB talebi

İzmir Ticaret Odası (İTO) Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş, İzmir’in hava yolu aktarım merkezi (HUB) olması için Türk Hava Yolları Genel Müdürü Temel Kotil ile görüştü.

İzmir Ticaret Odası (İTO) Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş, İzmir’in hava yolu aktarım merkezi (HUB) olması için Türk Hava Yolları Genel Müdürü Temel Kotil ile görüşerek, "İzmir’i bir HUB haline getirmenizi, yurt dışı uçuşlarını artırmanızı istiyoruz" dedi. Kotil ise bu çağrıya, "Yaz tarifesinde İzmir’den uçma programı yapıyoruz" diyerek cevap verdi.

İzmir Ticaret Odası (İTO) Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş ve beraberindeki heyet, İstanbul’da Türk Hava Yolları Genel Müdürü Temel Kotil ile akşam yemeğinde bir araya geldi. THY Genel Müdürlüğünde yemekte Demirtaş, Kotil'e önemli bir çağrı yaptı. İzmir’in hava yolu aktarım merkezi (HUB) olmasını istediklerini ifade eden Ekrem Demirtaş, "İstanbul’a yeni havalimanı yapılması ile ilgili heyecanınızı görüyoruz ve bizde aynı heyecanı yaşıyoruz. Hem ülkemiz, hem de bayrak taşıyan THY için çok önemli bir gelişme. Ama bu süreç içinde Atatürk Havalimanının, Sabiha Gökçen Havalimanının çok dolu olduğunu biliyoruz. Bu nedenle İzmir’i değerlendirmenizi ve mutlaka İzmir’i bir HUB haline getirmenizi, yurt dışı uçuşlarını artırmanızı istiyoruz” dedi.

Demirtaş, ayrıca yurt dışında fuarlara, iş görüşmelerine katılan İzmirli iş adamlarının İstanbul üzerinden aktarma ile dönmek istediklerinde gece son uçuş olan 01:30 İzmir uçağını beklemek zorunda kaldıklarını hatırlatarak, daha erken bir saate uçak konulmasını istedi.

"İZMİR HUB OLMAYI HAK EDİYOR"

THY Genel Müdürü Temel Kotil ise THY’nin dünyanın en büyük ilk üç hava yolundan birisi olması konusunda önemli gelişmeler olduğunu belirterek, THY filosuna yeni uçakların katıldığını, dünyada en çok noktaya uçan hava yolu olmaya devam edeceklerini söyledi. İstanbul’daki yeni hava limanı inşaatından büyük heyecan duyduklarını belirten Kotil, "Diğer yandan İstanbul’da şu an büyük bir yoğunluğumuz var. İzmir’in potansiyelini değerlendireceğiz. Yaz tarifesi hazırlıklarımızı yapıyoruz. Yaz tarifesinde İzmir’den uçma programı yapıyoruz. İzmir’in ikinci HUB olmayı hak ediyor. Taleplerinizi bu yaz tarifesinde değerlendirmek için çalışacağız” diye konuştu.

Bu haber toplam 2019 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2005 Ulaşım Online | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.